Jag klättrar.

Blev ingen resa till kålmården. Så nu är det ombokat till i februari och förhoppningsvis följer Lisa mig då! Annars får frivilliga anmäla sig till mig omgående =) All energi rasade från mig igår, jag låg i sängen till klockan fyra. Sen orkade jag pallra mig till ica på kvällen. Sen följde jag med Thea till flyplatsen, för att  hämta mamma, håkan & melvin. Mendans jag och Thea väntar så utbrister Thea, "Mican, var har du i tungan?" Jag räcker ut tungan och Thea säger " din skitunge, med ett leende på läpparn" Snacka om att få minnen från barndomen. 

Idag är livet lite mera posetivft, men långt ifrån bra. Orkar iallfall stå på benen och jag orkade fara till jobbet. Nu sitter jag här och ska snart ta tag i lite små saker. Sen kommer Apa och hämtar upp mig efter fyra för då bär det av till Fällfors. Jag hoppas på en bra helg. Jag orkar verkligen inte en dålig helg. Då rasar allt..

Måste bara skriva det som hände imorse. Först kommer Melvin in i rummet och gosar och visar sina nya leksaker. Sen när jag väl har orkat ta mig från sängen in till köket för att äta frukost så säger mamma " Har du köpt en ny ring?" "Nej, jag fick den av Linus" säger jag och mamma ler och säger "jasså, så det är linus nu, har ni förlovat er?" Jag kunde typ aldrig sluta skratta. Hahha. Det roliga var ju att på skämt friade Linus till mig iförrgår. Haha. Låter inte komiskt, men jag vill lova att det var det om man vet allt från början.


Tack ännu en gång till dom som ställer upp, ni är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0