En helt vanlig dag.

Denna dag har varigt som vanligt. Inget speceillt har hänt och den har bara rullat på, skönt. Det är bara mina tankar som är på vift lite mer än vanligt. Jag lär väl märka vars dom hamnar, undra om jag kommer att kunna sova inatt då? I övrigt har jag färgar håret idag, röd/brunt. Blev rätt så bra. Ska iallafall ta en rejäl sovmorgon imorn, ska inte ens ställa väckarn, utan jag far till jobbet när jag känner för det. Känns bra att endå kunna göra så, ibland tackar jag mig själv för att jag har jobbat över för mycket. Man får ju som igen det rätt så bra :) Undra om man får nattbesök inatt som man fick igår? Haha. Jasi, se så tokigt. Imorn blir det jobbet och sedan bio och sen sova hos Linus&Jocke.


THIS IS ME, A HAPPYFACE!?
image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0