Det är något sånt jag söker.

image72


Idag var jag uppe med tuppen. 06.10 ringde väckarklockan och sen fick jag ett morgonsamtal av Jocke klockan 06.22. Och nog var det tur det, för då piggnade jag till. Steg upp, duchade, sminkade mig och sen åkte jag med mamma till jobbet. Skönt att slippa åka buss vill jag lova. Ska fixa lite småsaker idag på jobbet. Sen blir det att springa på stan, ska köpa en ny mobil, äntligen. Sen försöka fixa lite julklappar också till familj och vänner. Måste göra bort dom så snappt som möjligt. Efter stan så ska jag fara till percing och byta stav i tungan, sen blir det att sova hos Linus. I övrigt så är det rätt så bra idag, det känns bra. Bara det inte faller senare

Igår var det uppvisning på Nordanå. Det gick väl okej. Lite smått besviken blev jag på våran tekniker, Nogge. Allt blev kansigt med musiken, men det löste sig till slut, även fast det var lite koas, men sånt hör till? Skärsklit när Mican är med i leken. Sen efter den så vart det att vara med Robin & Jocke ett tag. Vi sprang på skyltsöndag tvärt, sen blev jag hemskjusad av Robin och då fixade jag lite bilder. Alltid kul att kolla på gamla bilder, man får så många minnen.

.

Samtidigt som du kan göra mig så glad, så kan du göra mig så himla ledsen ♥

Någon som sitter hemma och väntar på dig bara för att få se ditt leende,
någon som håller om en hela natten för att du ska känna dig trygg,
någon som håller sig vaken bara för att få se dig när du sover.
någon som ringer bara för att säga "jag älskar dig",
någon som man kan luta sig tillbaka mot,
någon som är stolt för en oavsettt vad,
någon som visar upp en för alla,
någon Som håller om en,
någon som alltid finns,

- Det är något sånt jag söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0