Denna posetiva dag.

Jaha, vad ska man säga. Idag är en dag när energin bara sprudlar genom hela mig. Jag har varigt glad sen imorse och det känns som om inget kan förstöra denna dag, jag älskar när jag är såhär, jag älskar när folk ger mig energi. Jag hoppas att det fortsätter såhära ett bra tag framöver. Men nu måste jag skriva ner allt som är posetivft. Vi kan börja med att igår köpte jag en ny mobil, en S500i. Den är fin, väldigt fin. Grön och svart, det gillar jag. Sen idag så vaknade jag upp på den rätta sidan också. Mogonstund har guld i mun, som man brukar säga.

Jag for till jobbet och chillade lite lätt. Sen när jag satt och spånade så kom jag på, Umeå, i helgen ska jag till Umeå, vem ska jag ringa, vem har jag inte varigt med på länge, så jag ringde direkt till Tina, och javisst så ville hon följa. Toppen, toppen. Helt perfekt! Så vi ska shoppa och mysa hela lördagen, sen kankse hälsa på mina kusiner också, jag har ju fått en till kusin, myyyyys. Efter detta så ringde jag Frida, hon lättade hjärtat och sen pratade vi på. Som det ser ut nu kommer hon den 2 januari, det innebär att hon är här kortare (mycket mycket kortare) än vad hon brukar, så vi har i prencip 4-4½ dag att göra allt det vi brukar göra. Det vill säga, vi kommer ha panik. haha, men jag gillare! Sen ringde jag till min kära fader och skulle fråga när jag skulle bo där, eftersom jag inte har bott där sen i Juni. Jag hörde att pappa blev glad och jag ska dit på torsdag, toppen. Så då passade jag på att säga att jag önskade mig ett ps2, och vad tror ni händer? Jo, pappa säger "Mican, gå och köp det så får du det av mig i julklapp, så sätter jag in pengar på ditt konto sen" Jag tappade hakan vill jag lova och sen tänkte jag bara yes! Jag sprang lite smått till GAME, men dom hade itne fått in det än, så på torsdag ska jag dit och köpa. Yeah, gissa vem som kommer sitta framför singstar resten av året? ;) hahhah.

Dags att jobba, puss.

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0